Tuesday, November 6, 2012

Venelane

Privet!

Eile 13,5 tunnine tööpäev. Esimesed 3 tundi pesin ühtesid ja samasid laudu umbes 10 korda üle. Ja sõna otses mõttes. Siis läks aga kiiremaks. Siin oli mingi austraallaste suursüdnmus- Melbourne Cup ehk siis hobuvõiduajamine. Telekas öeldi, et sellel päeval panustab absoluutselt iga kohalik. Olgu, suht igav... Igatahes, baaris kujunes päris tihe õhtu. Sain täna palgalipiku. Valmistas pettumuse, sest 24% pidin maksuteks maksma. Kusagil peab mingi viga olema. Nii jätkates peaksin mingi 2 kuud raha koguma, et tagasisõidupilet ükskord osta :D Lähengi kohe varsti tööandja juurde.

Joomiskultuur on siin minu arust natukene teistsugune. Inimesed tulevad kaine peaga klubisse, joovad oma üli lahjasid kokteile, laristavad meeletult raha ja lõpuks on nii täis, et püstigi ei püsi. Eestis ikka on ennepidu odava alkoholiga ja siis peole tantsima. Või noh, meie tegime nii vähemalt. Ma ei taha kumbagi kultuuri maha teha ega üht teisest paremaks pidada, aga cmon. Ma olen saanud neid kokteile (kuhu minu arust pannakse alla 4 cli alkoholi), mis need suured tursked mehed nii purju teevad. Krt, te ei kanna üldse ju :D

Kõnnin siis kaubanduskeskuses ja kusagilt tuleb "Hey, mate!". No tere. "Kust sa pärit oled?" Et, niisama küsidki lambist? "No ma vaatasin, et sa ei näe üldse austraallase moodi välja" Okei. Põhja-Euroopast. "Aa, Nõukogude Liidust või?" Ja siis eile baaris mingi iirlane samamoodi. Ütles, et ta vaatas mulle näkku ja sai kohe aru, et ma pole siit. Talle ütlesin, et olen Eestis (kaaseurooplane peaks ikka teadma). Vastas siis, et jaa, muidugi tean, sa oled siis venelane, jah? Tore lugu küll!

Oeh, teil on ju ka see tunne, et väljas on nii ilus ilm-päike paistab selges teavas päevat päeva ja on nii soe- et peakski minema end laguuni jahutama. :) Teised on tööl, saabki aega endale.

Alrigthy then!

No comments:

Post a Comment